23 Ekim 2010 Cumartesi

Schogetten Çukulatalı, Fındıklı Kurabiye...

Schogetten kurabiyeler.


Blog dünyasında  kurabiye tariflerine öylesine bakarken bu kurabiyeler gözüme çarptı. İlk ikizlerinannesi.blogspot.com da gördüm, oda pastacı.blogspot.com dan almış tarifi. İki arkadaşımızada teşekkür ederim.
Tarif:
1,5 su bardağı un.
2 su bardağı toy fındık.
250gr margarin.
2 su bardağı pudra şekeri.
2 yumurta (büyük ıse 1 tane yeterli)
1 çay kaşığı (silme) karbonatç
1 çay kaşığı tarçın ( ben koymadım)
Üzeri için Schogetten çikolata ( yeteri kadar)

Hamur yoğurma kabımıza önçe un, fındık tozu, pudraşekeri, karbonat koyalım ve harmanlıyalım. Sonra buzdolabından çıkardığımız margarinimizi kare kare kesip koyalım, yumurtamızı kıralım.
( Ben iki hata yaptım sız dikkatli olun. Benim margarinim oda sıcaklığında idi ve yumurtalarım büyükdü, iki tane kırdım) Bu sebebden dolayı orjinal gibi olamış olabilir. Yinede tadı çok güzeldi, daha fazla un koymak zorunda kaldım. Kurumasından endişe ettiğim için 20 dakika buzlukda beklettim. Hamurımuzu merdane ile ıstediğimiz kalınlıkda açalım yuvarlak kurabiye kalıbı ile keselim. Schgetten leri üzerine yerleştirip biraz bastıralım.
180 derecede 20 dakika pişirelim.

Aynı hamurdan farklı bir uygulama:))) Aslında schgetten çukulatam bitti yani yetmedi.Bu kurabiyelerde çok rabet gördü.
Afıyet olsun.

5 yorum:

  1. Ellerine saglik cikolata ve findik bir arada bayilirim.

    YanıtlaSil
  2. çok şirin olmuşlar :) ellerine sağlık..Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  3. harika görünüyor canım.ellerine gönlüne sağlık.güzel bir hafta diliyorum.öptüm çok.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar, öncelikle bloguma biraktigin yorum icin cok tesekkür ediyorum canim arkadasim... Sonrasinda ise ellerine saglik diyor, sevgilerimi yolluyorum....

    YanıtlaSil
  5. Bu çikolatalardan burda olmadığı için yapamıyorum..Bu çikolataları çok severim,aldığımda da bir seferde yediğim için yapamıyorum anlayacağın canım..Ellerine sağlık nefis,nefis..


    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...