5 Mart 2010 Cuma

Zebra Kek



4 yumurta.
7 fincan seker (türk kavesi fincani)
3 fincan sivi yag.
9 fincan un.
1 paket kabartma tozu.
1 sise maden suyu.
2 corba kasigi kakao.

Kakao haric malzemeleri kek yapar gibi sira ile cirpalim.(Yumurta,seker,sivi yag,maden suyu,un kabartma tozu)hazirladigimiz hamurumuzu ikiye bölelim.
.Böldügümüz hamurun birine kakao dökelim yine cirpalim.Iki hamurun da kivaminin ayni olmasina dikkat edelim.Tepsimizi güzelce yagliyalim,tepsimizin tam ortasina sade kek karisimindan kepce yardimi ile dökelim.Sade kek hamurumuzun tam ortasina kakaolu kek karisimindan dökelim.Iki hamurumuzda bitene kadar bu islemi sürdürelim.
.Hamurumuz bitince 180c*önceden isitilmis firinda pisirelim.
.Afiyet olsun.

8 yorum:

  1. Kek çok güzel olmuş.Bende geçen gün denemiştim. Ama benimkinde bu desenler oluşmadı.Kalbe benzer şekiller oluştu!..Kek kalıbım ortası delik olanlardan belkide onun için bu şekli alamadı. Maden suyunu merak ettim.Nasıl bir tat veriyor acaba?

    YanıtlaSil
  2. Emelcim ne güzel gözüküyor. hem göze hem damağa hitap etmiş:)

    YanıtlaSil
  3. eristeli corba icin yaptigim yorumun aynisini yapacagim bu kadar olmaz.ben de dun yaptim ve resmini cektim yarin yuklerim diye.ayni seyleri canimiz cekiyor galiba bu aralar.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Selam Beyza benim tarif ettigim gibi yaparsan bu sekli olusturabilirsin.Bence kalipda degil tepside dene.Maden suyu belirgin bir tat vermiyor aslinda,yani ben yerken bunda maden suyu var demezdim.Yorumun icin tesekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Selam Hilal güzel yorumun icin tesekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Selam Emel adasim kalp kalbe karsiymis:)))yorumun icin tesekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Canım ellerine sağlık..

    Mutlu hafta sonları:)

    YanıtlaSil
  8. ellerine saglik
    hem goze hemde mideye hitap eden bir lezzet

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...