1 Nisan 2010 Perşembe

matematikden 1 aldim toplantisi:)))


Büyük kizim 14 yasinda 8.sinifa gidiyor,okulda ve insanlarla olan iliskilerinde basarili. Bu konularda ve daha bir cok konuda bizi üzmüyor. Burada yani Almanya da en iyi okullardan birine gidiyor(gymnasium). Sadece matematik dersinde istedigi basariyi yakalayamiyordu. Son yazili dan 1 aldi:)) Beyza not sonuclari gelmeden babasina ve bana yazilidan 1 alirsa onun icin ne yapacagimizi sordu. Bizde sen ne istersen onu yapacagiz dedik, sinif arkadaslarimi cagarip kutlama yapmak istiyorum dedi, bizde kabul ettik. Sonra sinav kagidi geldi, gercekten 1 almisti biz gururla kagidi imzaladik. Sonra komik bir sürec basladi,tarih belirlendi,davetiyeler hazirlandi,yiyecek listesi belirlendi ve matematikden 1 aldim toplantisi yapildi:)))
Su bir gercek hersey cocuklarimiz icin saglikli ,mutlu,basarili olsunlar.fakat önce insan olsunlar.

7 yorum:

  1. burdaki 1 le aynı değerde değil herhalde burda yani türkiye!de l alan öğrenci ye böyle eğlence mi daha neler.:(rabbim kimsenin emeğini boşa çıkarmasın allah zihin açıklığı versin.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Emel hanım ironik 1 dille anlattigi icin anlasilmadi sanirim, kizi gercekten 1 almis ama onemli olan saglik ve mutluluk, devami basariya gebe olacaktir zaten :o)) cok guzel 1 ani mas...

    YanıtlaSil
  3. selam arkadaslar yorumlariniz icin tesekkürler.kisa bir aciklama yapayim dedim,burada yani almanyada notlar tr deki gibi degil.1 eniyi not,6 da en körü.kizimin gittigi okulda 1 almak gercekten cok zor,hele birde sinav olunan dersi sevmiyorsan dahada zor.üstelik hic hata yapmaman lazim ögretmenler not konusunda cok cimriler.e hele birde türkiye liysen cifte standart olabiliyor.biz yasamadik fakat yasiyan arkadaslarimiz var.sevgi ve saygilar.

    YanıtlaSil
  4. Aferin Beyza'ya,tebrik ederim onu...

    Insallah bizim kizlarada böyle partiler yapmak nasib olur...!

    YanıtlaSil
  5. beyzacım sana 1 çok yakışıyor seninle gurur duyuyorum en büyük teyzen

    YanıtlaSil
  6. Canim benim, seyahatimla ilgili biraktigin yorumuna cok tesekkür ediyor, ellerine saglik diyorum... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...