31 Mart 2015 Salı

Kahvalti Soframız...

Emel mutfakta kahvaltısı.


Geçen haftalarda bu sofrada Arzu cuğumu ve komşularını misafir etmiştim. Çok güzel ve bol sohbetli ber sabah oldu hepimiz için. Iyiki geldiniz, soframızı şenlendirdiniz, teşekkür ederiz...
 Fotoğraf makinamın hafıza kartı dolu olduğu için, fotoğrafları cep telefonu ile iki arada bir derede çektim. Bu sorada böylece tarihe geçmiş oldu :))

Emel mutfakta Kahvaltısı.


kahvaltı menüsü :


Kahvaltı.
fırında baharatlı patates.
lahana turşusu kavurması.
Karışık kızartma ve domates sosu.
sebze tabağı.
Özel  sızma zeytinyağ ve iki çeşit zahter.
yeşil salata.
Kahvaltı sofram.
Kolaylıklar diliyorum...


3 yorum:

  1. Sevgili emel merhabalar çoktandır hiç bir arkadaşa uğrayamıyorum malum işyerinden bakmaya çalışıyorum akşam mümkün değil vakit olmuyor . öncelikle özenle hazırladığın sofranın çok güzel göründüğünü söylemeliyim karışık kızartma tabağın peynir tabağın ve diğerleri o kadar özenli ki severek hazırlandığı aşina.. Bne de en çok sevdiğim dostlarla vakit geçirdiğim sofraları seviyorum .. Güzellikleri paylaşmak üzere esenkal sağlıkla kal

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...