15 Kasım 2012 Perşembe

Tek Konuklu Kahvaltı Sofralarımız ( 3 )

Ahmet kardeşimizin, konuk olduğu kahvaltımız...


Bu sofrada Ahmet kardeşimiz için, pazar günü olması sebebi ile çocuklarda evde. Güzel ve hoş sohpetli bir kahvaltı oldu. Bizim ufaklık ( Berin ) Zeytinyağa nasıl ekmek banılır onu gösterdi Ahmet abisine:)))
Küçük, büyük kahvaltılarımızda olmazsa olmazımız dır  zeytinyağ. Neredeyse evimizde zeytinyağ kolleksiyonumuz var diyebilirim :)) Bize düşen sabah hangi marka yağa ekmeğimizi banacağımıza karar vermek. Konunun uzmanı eşim olur. Zeytinyağ konusunda okadar çok bilgisi varki, bazen beni şaşırtıyor. Hatta bu konuda blog sayfam için bir makale yazma sözü bile var. Bakalım bekliyorum, en kısa zamanda :))


Teşekkür ederiz Ahmet kardeş.
Kolaylıklar diliyorum...



2 yorum:

  1. Bir blog sahibi olarak söyleyeceklerim ilginç gelebilir ama bu şekilde kurulmuş kahvaltı sofraları en sevdiklerim.
    Kahvaltıda birçok hamurişi ve başka başka yiyecekler olmasını fazla sevmiyorum ev gün geçtikçe hazzetmez oldum.
    Kahvaltılıkların bol olduğu bir sofra en en güzellerden benim için,bu sebeple çok güzel iç açıcı bir sofra olmuş.
    ellerinize sağlık olsun selamlar.

    YanıtlaSil
  2. MERHABALAR
    SİZİ ZİYARETE GELDİM VE ÇOK KEYİF ALDIM
    BENDE BEKLERİM
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...