4 Eylül 2012 Salı

Dostlarla Kahvaltı.

Kahvaltı sofram.


Güzel bir kahvaltı sofrasında arkadaşlarımla birlikte olmak çok hoş oldu. Bana değer verip evime soframa konuk oldukları için misafirlerime sonsuz teşekkürler.

Bu gün telaşeli bir güne uyandık, ufaklık bu gün okul gezisine gitti. Daha öncede ara ara ayrı kalmıştık ama bu seferki biraz farklı oldu. Çocuklardan ayrı kaldığım zamanlarda  ya babaları  yada babaanne ve dedeleri onlara refakat etmişti, bende gönül rahatlığı ile günlerimi geçirmiştim. Evin en küçüğü olduğu içinmi bilmiyorum, on yaşında olmasına nazaren hala kendine bakamayacakmış gibi geliyor bana :(( Beş gün bizden ayrı kalacak ve kendi ile ilgili bütün sorumlulukları yine kendi giderecek.
Uzun zamandır beklediği biran önce gitmek istediği bir gezi bu, bir haftadır hazırlık yapıyoruz. Bize verilen listedeki herşeyi tedarik ettik, bavulunu hazırladık. Tekrar tekrar konturol ettik, sabah erkenden kalktık son hazırlıkları yaptık ve evden çıktık. Okulun bahçesinde toplandık, herşey çok güzeldi, çocuklar çok heyecenlı idi. Gidecekleri otobüs gelip bavulları bagaja verirken herkezde bir tedirginlik, bir sıkıntı başgösterdi. Ağlayan cocuklar, ağlayan veliler, çok üzücü bir tablo oldu, hala etkisinden kutulamadım.
Bizde kuzumla vedalaştık, onu ve bütün çocukları Allah a emenet ettik, dualar ettik ve ayrıldık.... :((
İnşallah Allah ın izni ile sağlıklı ve memnun olarak kavuşuruz...

Benim güzel, tatlı kızım Allah a emanet ol...

Bu gün ufaklığın gezi telaşesi ile benim misafir telaşem birbirine karıştı. Konuklarımın bir kısmının çocuklarıda bu gün aynı geziye gittiler. Kahvaltının ana konusu cocuklardan ayrılmanın nekadar zor olduğu üzerine geçti. Çocukların kalacakları yere ulaştıklarını öğrenincede büyük bir rahatlama hissettik ve çok şükrettik...

Sabah ufaklığı götüreceğim için bürün işlerimi akşamdan bitirdim, kahvaltı soframın  iskeletini kurdum. Sadece çay demleme, kahvaltı salatası, pazı kavurmasının üzerine yumurtaları kırma işi kalmıştı ve birde taze ekmek alma.   Baya sıkıntılı ve stresli bir sabah olacağını düşünmüştüm ama hiçde öyle olmadı. Çok rahat ve sakin bir kahvaltı oldu bizimkisi :))


Kahvaltı sofram.

Yumurtalı pazı kavurması.
çok beğenildi.
Peynir tabaği

Karnı yarık böreği.
Ekmek tabağı.
Vişneli kek.
Kahvaltı soframın iskeleti :)
Akşamdan hazırlamak, işlerimi oldukca kolaylaştırdı.


Kolaylıklar diliyorum...


3 yorum:

  1. Sofranız ve mutfak dolabınız çok şık.Ellerinize sağlık. Yemekler de nefis görünüyor.
    Ben de çocuklardan ayrı kalınca aynı duyguları hissediyorum. Allah sağlık, afiyet içinde kavuşmayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
  2. İçim açıldı bu sofrada
    lezzetler de nefisliğiyle de ayrı görünüyor:-)
    ellerinize sağlık,akşamdan hazırladığınıza iskelet demişsiniz çok hoşuma gitti:-)

    YanıtlaSil
  3. bayılırım pazı kavurmasına

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...