7 Mart 2012 Çarşamba

Peynirli, Salçalı, Yumurta.

Peynirli, salçalı, yumurta.

Tavada yumurtayı, geçenlerde okuldan eve boş dersi olduğu için gelen; geldiğinde ogünün yemeğinin pişmediğini gören Beyza cık için pişirdim. Yüz ifadesini  görmeliydiniz :))) Tamamen memnunsuz bir ifade. Neyse bende pek oralı olmadım, bişeyler atıştır mutfak orada evimizde herşeyimiz var çok şükür dedim. Baktım pek keyfi yok, önüne bir şeyler koymasam yemiyecek. Hemen çabucak bu yumurtayı pişirdim, beraber yedik. Kızarmış ekmek, domates, salatalık ve zeytin eşliğinde tadı gerçekten çok güzeldi. Neyse aslında tariflik bir şey değil ama madem kızlarım ileride benim yöntemlerimle yemek pişirecek tarif etmeden geçmeyeyim:)))

Peynirli, salçalı, yumurta.



Malzemeler :

1 küçük su bardağı beyaz peynir. ( ufalanmış )
1 tatlı kaşığı biber salçası.
3 yumurta.
1 tatlı kaşığı tereyağ.
tuz.
taze çekilmiş karabiber.
pulbiber.
kekik. ( çok az )

Peynirli, salçalı, yumurta.

Tavamızı ocağımızın üzerine koyalım, tereyağımızı tavamıza bırakalım ve erimesini bekliyelim. Ufalanmış beyaz peynirimizi ekleyelim ve yavaşca karıştırarak hafif kavuralım. Bu karışıma salçamızıda ilave edelim ve peynir va salçanın iyice karışmasını sağlıyalım. Tavamıza üç yumurta kıralım, tuzumuzu ve baharatlarımızı serpelim. Güzelce karıştıralım, yumurtaların iyice pişmesini sağlıyalım.
 Servis tabağina yerleştirelim, sıcak sıcak ikram edelim. ( Aslında ben bu tarz tavada pişen yiyecekleri tavanın içinden yemeği saverim, nedendir bilmem daha lezzetli gelir bana :))


Peynirli, salçalı,yumurta.


Afiyet olsun...

7 yorum:

  1. kahvaltı için harika bir lezzet canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. salçalı olması enteresan geldi canım pazar günü kahvaltısında kesinlikle denenecektir eline sağlıkkkk...:)

    YanıtlaSil
  3. değişik..ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  4. peynirin pişmiş haline hele de yumurtalısına bayılırım,eline sağlık.

    YanıtlaSil
  5. bayılırım ben buna..zaman zaman yaparım.elinize sağlık
    sevgiler
    http://yasemininmutfagindan.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...