14 Ocak 2012 Cumartesi

Frambuaz Soslu Chees Kek ve Aile İçinde Hediyeleşeme :))



Geçen hafta kızlar oturma odasına gelip, bir hediye çekilişi yapmak istediklerine söyledi. Eşim ve ben bu teklifi pek ciddiye almadık. Ama hazırlıklı gelmişlerdi, isimler kağatlara yazılmışdi bile. Bakdik çok istekli ve heyecanlilar, hadi bakalım bizde katılalım bu atraksiyona dedik. Uzun ve eğlenceli bir çekiliş oldu :)) Çünkü her defasında bir kişi kendi ismini çekiyor ve çekiliş yediden başlıyordu. Sonrasında çekiliş tamamlandı, bu seferde kim kime çıkdı tahminleri havada uçuşmaya başladı:)) Bu dahada eğlenceli idi. Tam bir hafra sonra yani cuma akşamına sözleştik. Ve dün akşam hediyeleşme akşamı idi. Herkez heyecan ve merakla hediyelerin beyeni görüp görmeyeceğini bekledi. Veee herkez hediyesinden çok memnun kaldı. En şanslısı bendim diye düsünü yorum tam üç hediyem oldu.



İşte bunlarda hediyelerimiz. Kim kime ne hediye etmiş bakalım.
Minik kuşum ( Berin ) e babası çıkmış çekilişden, babasına çok beğeneceğini düşündüğü boyun atlısı aldı, tabiki benim yönlendirmem oldu biraz. Zira babası kış mevsiminde atkısız dışarıya çıkmaz. ( Baktım babamız bu gün hediyesini mutlulukla buynuna doluyor.)
Eeee babasıda Berin hanıma çok sevdiği oyunun yeni versiyonunu almış. (UNO flash spiel ) Zaten evimizde klasik UNO ve UNO extreme vardı ve biz ailece bu oyunu çok sık oynuyorduk. Yani şimdi terfi ediyoruz uno flash spiele.  Minik kuşun keyfine diyecek yokdu dün akşam.
 Benim hediyelerime gelince  Beyza mız  bana çok beğendiğim, evde fazlası ile fincanım olduğu için almadığım, ama aklımın bir köşesinde alsamıydım acaba dediğim 2 kişilik  kahve fincanlarını almış. Yanınada yine iki kişilik  türk kahvesi fincanı almış. (Sebebide eşim ve ben  Türk kahvesi içmeyi çok severiz, Beyza da istediğimizde bizim için seve seve pişirir, çok da güzel pişiriyor bol köpüklü. Artık size bu fincanlarda kahve ikram edeceğim dedi, canım benim.)  Birde kitapcılara gittiğimizde elime alıp karıştırdığım yine alsammı almasammı diye düşünüp bıraktığım örgü kitabı almış. (Strickmuster- içerisinde 150 örnek olan bu kitap da benim tarafımdan çok beğenildi.)
Ve ben bir hafta çarşida Beyza için hediye aradım, ne alsam ne alsamda Beyza mı mutlu etsem diye düşünmekten fazlası ile yoruldum. Sonunda Beyza nın beğeneceğini düşündüğüm bir hırka aldım. Hediyemi açana kadar hala acaba beğenecekmi diye düşünmekden kendimi alamadım. Boşuna kaygılanmışım, çok beğendi hemen üzerine giydi, bende böyle bir hırka istiyordum zaten dedi.
Sonuç olarak, heyecanlı bir hafta ve eylenceli bir akşam geçirdik. Ev halkı halinden çok memnundu, bu sabah kahvaltıda bile hala hediyeleşme ve hediyeler üzerine muhabbet vardı.

Birde bu çok eylenceli yine çekiliş yapalım demezlermi:))) Cevap, arada olabilir ama bukadar sıklıkda olmamalı dedik ve hemen konuyu kapattık :))

Resimdeki chees keki de Beyza bu akşam için pişirdi, benimde katkılarımla. Madem özel bir akşam, özel birde pasta olmalı. Hani tatlı yiyelim, tatlı konuşalım türünden.
Pastanın tarifi bidahaki postda.
Selam ve dua ile...

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...