3 Aralık 2011 Cumartesi

Patatesli, Patlıcan Oturtma.

Patlıcan oturtma.



Hali hazırda kabak oturtma tarifi yüklemişken blog sayfama, sık sık pişirdiğim ve ailece ( eşim dahil ) çok severek yediğimiz patlıcan oturtma tarifinide yayınlayayım dedim.  Tarif hemen hemen aynı bu yemeğide çiğden pişiriyorum. Bütün aşamalar kabak oturtma tarifindeki gibi, bu nedenle ayrıntılı tarif yazmak istemiyorum. Aşağıdaki fotoğraflarda aşamaları ayrıntılamıştım.
NOT:
 Bu yemeğin içine dereotu koymuyorum.
  Oldukca fazla sarımsak koyuyorum. ( Kişisel damak tadımıza bağlı, ben sarımsak ve patlıcanı çok yakıştırıyorım.)
 Bir ayrıntıda, ben tenceremin tabanına dilimlenmiş patates dizdim, çoçuklar bu şekilde çok seviyorlar.







Afiyet olsun...

2 yorum:

  1. Sebze yemeklerini severim ama böyle bazı sebzelere de ültimas geçerim:-)
    nefis görünüyor,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...