5 Eylül 2010 Pazar

Patlican Salatasi.



Bu sene tatilimizin bir haftasini köyümüzde gecirdik. Bizim ve cocuklar icin hersey cok güzeldi, taze süt, yumurta, köy peyniri dalindan istedigimiz zaman topladigimiz hormonsuz, gübresiz sebze ve meyvalar. Annem, babam, ablam, enistem, yigenlerim, kuzenlerim ve temiz hava bol gida... daha ne olsun.
Bu patlican salatasini köyde yapmistim, bizimkiler cok begendi.

.3 tane közlenmis patlican.
.3 tane közlenmis domates.
.5-6 tane közlenmis biber.
.3.4 dis sarmisak.
.Zeytinyag.
.Tuz.
.Karabiber.
.Pulbiber.

Patlicanlarin kabuklarini soyup tahtanin üzerinde minik minik kiyalim, ayni islemi biberler ve domateslerede yapalim. Hepsini karistirma kabina alalim, sarmisaklari ezelim baharatlarini ve tuzunu ilave edelim. Zeytinyagin birazini ekliyelim güzelce karistiralim.servis tabagina yerlestirelim, üzerine biraz daha zeytinyag ekliyelim.
Afiyet olsun.

5 yorum:

  1. kandilin mübarek olsun,hayırlı kandiller dilerim

    YanıtlaSil
  2. Patlıcan salatası olur da beğenilmez mi :) Çok nefis görünüyor,ellerine sağlık..Ayrıca kandilin de hayırlı bümarek olsun..Selam ve dua ile..

    YanıtlaSil
  3. Knadilin mübarek duaların kabul olsun canim,
    sana ve ailene nice güzel kandiller dilerim...
    SEVIM

    YanıtlaSil
  4. canım benim kadir gecen ve bu günkü kadir günün mübarek olsun.ellerine sağlık. kocaman öpüyor güzel bir hafta diliyorum.sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Köz diye buna derler işte,nefis olmuş..

    Şimdiden iyi bayramlar diliyorum.. Öpüyorum..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...