30 Mayıs 2010 Pazar

Cay li Kek (muffins)


4 yumurta.
2 su bardagi seker.
1 su bardagi sivi yag.
1 su bardagi demli cay (soguk)
1 su bardagi yogurt.
1 paket vanilya sekeri.
1 paket kabartma tozu.
2 corba kasigi kakao.
Un göz karari.

Bu ölcüde malzemelerle oldukca fazla kek hamuruna sahip oldum. Bende önce yuvarlak kek kalibina yeterince koydum, kalan hamurdan kagit ta kekler yaptim. Cok da güzel oldu cocuklar cok begendi ve hemen tükendi.
Ayrintili tarif yazmak istemiyorum yumurta, seker güzelce mikserle cirpilir. Sivi yag, demli cay, yogurt eklenir.Kakao, vanilya sekeri, kabartma tozu, un ekledim.
180 c*pisirdim
Afiyet olsun.

2 yorum:

  1. ilginc bir tari folmus. cayli kek hic denemedim. merak ettim. ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Ayşe yaman'ın sponsorluğun da yaman etkinlikler çerçevisin de KREM ŞANTİLİ TATLILAR aktivasyonunu bu ay ben üstlendim. Krem şantili tüm tatlıları sayfamda paylaşabilirsiniz. Katılım tarihi 15 Mayıs-15 Haziran arası olacaktır. Sizde davetlimsiniz. Ayrıntılar için mutfaktayimm.blogspot.com adresim den bana ulaşabilirsiniz. Nefis tarif ve fotoğrafınızı bekliyorum...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...