8 Nisan 2010 Perşembe

Köri li Tavuk.


4 parca kemiksiz tavuk but.
1 tatli kasigi köri.
1 corba kasigi soya sos.
2 dis sarmisak.
Kekik.
Karabiber.
Kirmizibiber.
Pulbiber.
Biberiye.
Tuz.
Siviyag

Büyükce bir tavaya yikanmis, derisi alinmis, istenilen büyüklükte dogranmis tavuk etlerini koyalim. Yüksek isida kavurmaya basliyalim, tavuklar suyunu salip cektikten sonra baharatlari, tuzu, sarmisagi ve siviyag ekliyelim. Kisik isida yavas yavas kavurarak pisirelim, sicak servis yapalim.
Afiyer olsun.

6 yorum:

  1. canım köriyi bende sıkça kullanırım.patates salatasına hatta kısıra.en son dün akşam bende bu tavuğu yaptım.ama soyasosu kullanmadım.elerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. soya sosu tavuk etini yumusacik yapiyor eline saglik

    YanıtlaSil
  3. Matematikten 1 toplantısını yeni okudum ,çok güldüm.. olay budur ...
    körili tavuk nefis olur,ellerine sağlık..

    Afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  4. Körüi ve soya sosunu tavuğa çok yakıştırıyorum ellerine sasğlık canım...

    YanıtlaSil
  5. Canım ziyarete teşekkürlerrr,Körili tavuk bende yaparım,köri çok leziz bir şey,ellerine sağlık.Afiyet şeker olsun.Sevgilerrr.Kocaman öpüyorum....

    YanıtlaSil
  6. Ellerine saglik arkadasim,benim de severek yaptigim bir lezzet..
    Bana da beklerim,sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...